Du må logge inn for å se lærerinnholdet. Tilgangen er gratis.

LOGG INN

Aktiver tilgangen selv – få tilgang med en gang

Dette krever at du allerede har konto i Fagbokforlagets e-portal. Om skolen din ikke har benyttet e-portalen før, må du kontakte digitalt@fagbokforlaget.no for å få hjelp til å sette opp tilgangen din.

  • Trykk på «AKTIVER TILGANG». Du får da opp et nytt vindu med nettressursens side på fagbokforlaget.no
  • Sørg for at du er innlogget med din e-portal-konto.
  • Legg nettressursen i handlekurven din ved å trykke på knappen «KJØP»
  • Trykk på handlekurv-symbolet oppe til høyre på siden, og trykk «GÅ TIL HANDLEKURV»
  • Inne i «Din handlekurv» trykker du på knappen «FORTSETT TIL BETALING», til høyre. Du kommer da til «UTSJEKK»-siden.
  • Her må du fylle ut detaljer for bedriftsfaktura, selv om tilgangen er gratis.
  • I feltet «Referanse» kan du skrive Intertekst lærerressurs.
  • Gå videre ved å trykke «GODTA OG BETAL» til høyre. Merk at det skal stå «TOTALSUM Kr 0,-»
  • Du vil da få en ordrebekreftelse på e-post, og en e-post med videre informasjon om hvordan du tar produktet i bruk

AKTIVER TILGANG

Har du problemer? Kontakt digitalt@fagbokforlaget.no for å få hjelp til å sette opp tilgangen din

Påbygging: Kapittel 17 Krig og uro 1930–1950 Test deg sjølv

""

Påbygging: Kapittel 17 Krig og uro 1930–1950 Test deg sjølv

  1. Kva formål hadde diktinga før krigen?
  2. Kvifor blei den første verdskrigen eit så stort sjokk?
  3. Kva åtvara Arnulf Øverland mot i diktet «Du må ikke sove»?
  4. Korleis utnytta Adolf Hitler og nazistane stemninga i Tyskland i mellomkrigstida til å ta makta i landet?
  5. Kva formål hadde litteraturen som blei skriven under krigen?
  6. Beskriv formmønsteret i «Aust-Vågøy». Korleis heng form og innhald saman?
  7. Kvifor har fleire dikt skrive under krigen eit tydelig «vi»?
  8. Kva vil det seie at eit dikt har ein moraliserande tone?
  9. Kva formål hadde litteraturen etter krigen?
  10. Kvifor blei det så populært med heltehistorier frå krigen?
  11. Kva litterær tradisjon høyrer desse heltehistoriane til, og kvifor?
  12. Kva side var forfattaren Knut Hamsun på under krigen, og kva konsekvensar fekk det for han i etterkant?
  13. Kva kjenneteiknar det «litterære oppgjeret» etter krigen?
  14. Korleis kan vi påstå at «Regn i Hiroshima» er eit eksempel på eit nullpunktsdikt?
  15. Korleis kan vi sjå at nullpunktsdikt er modernistiske dikt?
  16. Korleis kan vi seie at «Det er ingen hverdag mer» er eit eksempel på modernistisk nullpunktslyrikk?
"Test deg sjølv"